czwartek, 26 marca 2015

You're Sherlock to my John czyli 18 twarzy Stworzonka

Howdy!

Nietypowo mamy notkę dzień po dniu. Dlaczegoż to? Ponieważ dzisiaj swoje urodziny obchodzi lepsza połowa tego bloga, bez której ten blog wcale by nie powstał, bo pewnie by mi się nie chciało. Chociaż sama pisze może niewystarczająco jak na mój apetyt to jej teksty zawsze są świetne i takie Stworzonkowate. Więc, ponieważ kończy te 18 ludzkich lat (w jej wszechświecie pewnie liczy się czas w napisanych interpretacjach czy coś) postanowiłam podzielić się 18 powodami na bezwzględną miłość do Stworzonka!

Doctor Who - Dzień Doktora - Rocznicowy Odcinek Specjalny (lektor pl)[(083903)23-25-16]



  1. Sherlock

    Tyle razy porównywałam się do Johna czy Martina. Tak się też składa, że w mam też własnego Sherlocka w postaci Stworzonka. Te dwie ekstrawaganckie postaci mają ze sobą aż nadto wspólnego. Oboje mają paskudną tendencję do zapominania o jedzeniu i śnie. Nie widziałam nigdy jak Stworzonko tańczy, ale istnieje możliwość, że skrywa wielki talent i nie chce się przyznać.

  2. Doktor

    Każdego po trochu, ale przede wszystkim 10th i 12th. Przerażająco szkocka jak na osobę urodzoną w Polsce, nie może usiedzieć na miejscu. Lubi Clarę, dlaczego, nadal nie wiem. Nie lubi dni podczas których nic się nie dzieje, wstrętny pracoholik z tego naszego Stworzonka. Trzeba też zauważyć uzależnienie od płaszczy, co łączy punkty 1 i 2.

  3. Q

    W niepozornym ciele skrywa się wielki intelekt. Wiedza praktycznie o wszystkim (chociaż z matematyki wie wiele, to podstawy ją zawodzą, magia). Najlepsza konfiguracja zawsze z Benem Whishawem.

  4. Draco Malfoy

    Co?! Ale jak to?! Stworzonko złe? Oczywiście, że nie. Po prostu nienawidzi Harry'ego Pottera (w moich oczach to zbrodnia, no ale cóż...) i z wielką pasją je jabłka. Posiada także własnego Czarnego Pana, którego celem jest gnębienie wszystkich ludzi niewystarczająco inteligentnych na jego gust.
  5. Molly Weasley

    Nie zależnie od okoliczości, zawsze ci pomoże i będzie cię wspierać. Obiadu może nie zrobi, ale na herbatę zawsze można liczyć. Dobrą herbatę.

  6. Donna Noble

    Z Donną Stworzonko łączy kolor włosów. Ale nie tylko i nie przede wszystkim. Zarówno Donna jak i Stworzonko są cudownymi ludźmi o określonych poglądach o które zawsze będą walczyć. No i obydwie trochę lubią się kłócić o różne rzeczy.

  7. Castiel

    Stworzonko tak jak mój ukochany anioł nie do końca orientuje się w „kulturze niskiej”, ma tendencje do kryzysu egzystencjalnego i lubuje się w kawie. Do tego doliczyć płaszcz i krawat, plus wielką wiedzę na tematy wszelkie i mamy Casa jak się patrzy.

  8. Lily Aldrin (Jak poznałem waszą matkę)

    Po raz kolejny ktoś, z kim Stworzonko ma wspólny kolor włosów. Ale! Stworzonko, tak jak Lily jest osobą przeuroczą, zawsze troskliwą osobą z wielką pasją. Pasją Lily jest sztuka, pasją Stworzonka jest literatura. Koniec końców mają one dziwnych najlepszych przyjaciół (nie jestem pewna czy ja to Robin czy Ted).
     
  9. Thorin

    Stworzonko jest krasnoludem, koniec historii.

  10. Kapitan Ameryka przed zmianą

    Ja wiem, że Stworzonko mojej sympatii do CA nie rozumie. Ale Stworzonko samo do Steve'a jest podobne, przynajmniej tego sprzed serum. Bo w obojgu wielka wola walki, świetne wychowanie i jakaś taka niepojęta dla mnie honorowość. Mogą wydawać się trochę nieporadni, ale to wielcy ludzie są.

  11. Jessica Day (New Girl)

    Jess i Stworzonko to ludzie stworzeni do uczenia. Zamiast krwi mają płynną tęczę, kotki i pieski. Uroczość sama w sobie.

  12. Ned The Piemaker

    Stworzonko nie piecze, przynajmniej nie dla mnie (mam nadzieje, że to się zmieni, brakuje mi wypieków w moim życiu), ale zdecydowanie oboje mają w sobie taką uroczą (tyle razy użyłam tego słowa, nadal za mało) ciapkowatość. Widać od razu, że to dobre i niewinne.

  13. Todd (Stowarzyszenie Umarłych Poetów)

    Łączy ich wielka wrażliwość na sztukę, ale i swego rodzaju nieśmiałość. Wielki talent, skrywany pod niepotrzebną skromnością (ale ci słodzę, to wszystko z miłości).

  14. Królewna Śnieżka

    Blade to, płoche, lubi jabłka i krasnoludki. Wszystko jasne. Nie wiem tylko czy stworzenia leśne za nią sprzątają, ale mam szczerą nadzieję, że tak, bo to super dodatek do kwitnącej przyjaźni.

  15. Mark Sheppard

    Nie dość, że operuje przeróżnymi akcentami, od szkockiego do amerykańskiego, to jeszcze pojawia się w prawie wszystkich największych fandomach.

  16. Darren Criss

    Niscy, zdolni, mądrzy i kocham ich we wszystkich możliwych odsłonach.

  17. Sokrates

    Ten pan ma tyle wspólnego z popkulturą, co ja z językiem niemieckim. Ale wszyscy muszą wiedzieć, że Stworzonko to tak naprawdę wcielenie Sokratesa, który pewnie by się wkurzył, że jest kobietą. ALE. Dusza filozofa to istotna część naszego Stworzonka.

  18. Willie Shakespeare

    Czy mam cię porównać do nocy letniej? Nie pamiętam jak to szło, więc zastanawiam się czy być albo nie być, bo to jest prawdziwe pytanie. Stworzonko to nie tylko fanatyk Williama, ale i jego prawowity dziedzic (strzeżcie się wrogowie dziedzica).

I to było moje osiemnaście odsłon Stworzonka. A teraz wszyscy razem powinniśmy zacząć śpiewać 100 lat. Zamiast tego życzcie Stworzonkowi wszystkiego najlepszego, przynajmniej w sercu i módlcie się, żeby Stworzonko z nami na długo zostało. A ze mną widzicie się kiedy indziej więc see ya next time!
Kestrel

PS. Dzisiejszy zamysł artystyczny to randomowość.

Sherlock.S03E01.720p.BluRay.700MB.ShAaNiG.com[21-12-05]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz