czwartek, 28 maja 2015

Skrzynki Maj 2015 czyli to GAAALAVANT

Howdy!



Ja witam was,

bo nagród to już czas,

Wszystkie Skrzynki ma

Galavant.

Matury już za mną, co oznacza powolne zmartwychwstanie Pudełka (nadal nie mogę zmotywować Stworzonka *smutek*). Tak się akurat złożyło, że w formie nie uczenia się do matury z filozofii obejrzałam pierwszy sezon Galavanta. Ten serial ma wszystko co potrzebne do osiągnięcia sukcesu – śpiew, taniec, różnorodność etniczną, zero historycznej poprawności i przystojnych panów z brodami. Dlatego właśnie zakochałam się w nim już po pierwszym odcinku i dlatego też został on laureatem wszystkich majowych Skrzynek w 2015 roku!

Więc *dźwięk przejeżdżania ręką po klawiszach* ♫ Spooojleryyy, ale nie jakieś wieeeelkieeee ♪.

551451_1.1

Nagrodę Leonarda Hofstadtera dla najmniej skutecznego podrywu otrzymuje... Król Ryszard



Gdy w pierwszym odcinku Madalena porzuciła Galavanta dla Ryszarda ze względu na bogactwo i sławę, można było się domyślić, że ten związek nie będzie najlepszym z możliwych. Jednak spodziewałam się, że do skonsumowania małżeństwa dojdzie. Dlaczego? Ponieważ początkowo Ryszard zdawał się być silnym, zdecydowanym, charyzmatycznym władcą. Co prawda kapryśnym, ale to przecież normalne u przedstawicieli rodów królewskich. Potem jednak okazał się być on miękkim, nie pewnym siebie człowieczkiem. Jego życie skupiło się na daniu żonie wszystkiego, a jego podboje i tak nie są skuteczne. No cóż, przynajmniej ma Skrzynkę na pocieszenie.
Skrzynka w kategorii John Stamos za „co tu robi John Stamos” otrzymuje... to nie żadna niespodzianka JOHN STAMOS!



Dla tych zdezorientowanych nazwiskiem John Stamos już tłumaczę kto to w ogóle jest. To aktor, znany głównie w Stanach Zjednoczonych, głównie z serialu Pełna Chata. Gdy ten serial się skończył (w okolicach wymarcia dinozaurów) cała kariera tego pana polegała mniej więcej na małych rólkach, operach mydlanych itp. Teraz gdy Pełna Chata wraca na osiem odcinków, a Stamos dostaje swój serial na Foxie (to w ogóle będzie serial dla tych którzy pragną odkupienia bo drugą główną rolę ma Josh z Drake’a i Josha) obecność Johna dziwi jeszcze bardziej.

551463.1
Nagroda Izabeli Łęckiej za wątpliwej moralności wybory życiowe dostaje… Madalena



Historia jak ich wiele jest piękna dama, jest rycerz w lśniącej zbroi, jest i zły król który damę serca porywa aby wziąć ją za żonę. Oczywiście rycerz chce ją ratować. Pędzi co sił aby zdążyć przed ceremonią. Jednak Galavant to nie Shrek, a Madalena to nie Fiona. Zamiast kierującego się miłością, biednego rycerza wybiera sławę i bogactwo. To i jej dalsze poczynania (których nie opiszę, bo spoilerować pierwszy odcinek a cały sezon to różnica) sprawiły, że otrzymała aż tak prestiżową nagrodę!
Skrzynka maja 2015 w kategorii Ten Inch Hero za „przyszłam tu dla aktora a zostałam dla fabuły” leci do… Timothy’ego Omundsona



Żadną tajemnicą jest, że jestem fanką Supernatural. Jedną z cech fana SPN jest ciągłe przekonanie o tym, że kariery aktorów rozwijają się za wolno. Więc gdy usłyszałam, że Timothy który grał tylko w jednym odcinku i w sumie nie miał jakieś roli która zapadłaby mi w pamięć w innych produkcjach dostanie własny serial, byłam wniebowzięta. Jak wielkim zaskoczeniem było dla mnie to, że stał się on tylko niewielką częścią mojej miłości do tego serialu. O wiele ważniejsza stała się fabuła, inne postaci czy ogólnie pochłaniająca mnie radość z oglądania każdego odcinka. Skrzynka bardzo zasłużona, ponieważ dzięki niemu trafiłam na tak dobry serial.

551474.1
Ostatnią dziś nagrodę Tego Tam za „widziałam cię gdzieś” otrzymuje… Vinnie Jones



Podczas oglądania serialu długo nurtowało mnie pytanie skąd ja znam tego pana z takim mocnym akcentem. Byłam pewna, że gdzieś już go widziałam. Tylko gdzie? Gdy nagle mnie olśniło. Oczywiście. Grał w moim ulubionym filmie Amandy Bynes „Ona to on”! Jasne, grał pewnie też w wielu innych rzeczach, ale to właśnie przez film o dziewczynie przebranej za chłopaka żeby grać w piłkę zapadł mi najbardziej w pamięci. Vinnie jest bardzo dobrą częścią serialu – najlepszy przyjaciel króla, jednocześnie brutalny jak i wrażliwy. No i nie dyskryminuje ze względu na płeć * wink *

To już wszystkie nagrody na dziś. Sprawdzajcie naszą stronę aby zobaczyć innych laureatów naszej nagrody.

A tak na serio, nie miałam czasu na nic ambitnego i jest mi z tego powodu przykro. Skrzynki czekały ponad pół miesiąca na skończenie, ale oto są. Niedługo powinno się pojawić coś nowego. Do tego czasu see ya next time!
Kestrel

P.S. Zdjęcia z Filmwebu

P.P.S. Martin na dziś też z Filmwebu

434454_1.1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz